15. října 2025, svátek má Tereza
Hledáte nápad na originální dárek k Valentýnu?

Hledáte nápad na originální dárek k Valentýnu?

Najdete zde tipy na dárky v podobě pečujících LUSH mydlinek s vůní čokolády, sladce vonících bomb do koupele, hýčkajících pěn a dokonce i zbrusu nového parfému. Všechny jsou navrženy tak, aby vám pomohly oslavit lásku podle svého.

with-love-gift-hero-image-2024.jpg

With Love
Dárek
850 Kč/ kus

Dárek With Love („S láskou“) v krásném tradičním designu s motivem růží je inspirován klasickou valentýnskou romantikou. Dva z LUSH nejoblíbenějších celoročních produktů – smyslná květinová bomba do koupele Tisty Tosty a nádherně hýčkající tělový kondicionér Ro's Argan – a k nim okouzlující sprchový gel s růžemi a mučenkou Passion z limitované valentýnské kolekce.

sssss_1.jpg

I´m Yours
Dárek
500 Kč/ kus

Řekněte na letošní Den sv. Valentýna své vyvolené osobě „Jsem jen Tvoje/Tvůj“ krásným dárečkem ukrývajícím dvojici sladce voňavých koupelových zážitků. Krabičku můžete před obdarováním personalizovat přidáním vlastních zamilovaných vzkazů nebo přiložených samolepek a dodat tak dáruku trochu osobnější nádech. I'm Yours obsahuje 2 okouzlující bomby do koupele z limitované kolekce.

saasdada.jpg

BFF
Dárek
1200 Kč/ kus

Kolekce koupelových potěšení jako perfektní dárek pro ty nejlepší přátele a každého, kdo si zaslouží poznat hýčkání valentýnské řady Lush. Čtyři limitované ovocné a květinové produkty do koupele doplněné sadou zábavných tematických samolepek na ozdobení vašich oblíbených věcí.

lots-of-love-gift-hero-image-2024.jpg

Lots of Love
Dárek
1850 Kč/ kus

Přepychový výběr sedmi sladkých a smyslných produktů do koupele, sprchy a pro péči o tělo. Perfektní dárek pro někoho, kdo si zaslouží pořádnou porci požitkářského rozmazlování nebo někoho, s kým byste jej chtěli sdílet. Vše v krásné znovupoužitelné krabičce ideální na ukládání milostných dopisů, suvenýrů a jiných pokladů.

www.lush.com/cz

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

ČTĚTE DÁLE

Osmany Laffita a prestižní modelky ovládnou Czech Fashion Week 2025

Největší módní událost podzimu je za dveřmi! Již v pátek 24. října 2025 se PVA EXPO Praha promění v centrum módy, elegance a inspirace. Czech Fashion Week 2025 přinese nezapomenutelnou módní show s bohatým doprovodný programem, který propojí špičkovou módní tvorbu s oslavou významného jubilea legendárního návrháře Osmanyho Laffity.

Giro Pizza konečně v Praze – ideální na teambuildingy a firemní večírky - neomezená ochutnávka pravé neapolské pizzy v Rossopomodoro na Vinohradech

Rossopomodoro, autentická neapolská restaurace na Vinohradech, přináší do Prahy oblíbený italský koncept Giro Pizza – večer, kdy se stoly zaplní nekonečným proudem čerstvě upečených oválných pizz, servírovaných na podlouhlých dřevěných prkénkách. Konečně nemusíte dlouze vybírat z menu – ochutnejte všechny pizzy, které máte rádi!

Dramox léčí divadlem – přístup zdarma pro všechny, kteří to potřebují

Za vznikem Dramox.cz stála myšlenka podporovat divadelní kulturu a dostat divadlo blíž k lidem. Stejně tak Dramox podporuje i ty, kteří to v životě nemají lehké. “Věříme, že divadlo má sílu léčit, inspirovat a přinášet úlevu v těžkých chvílích. Proto nabízíme přístup k divadlu na Dramox.cz zdarma tam, kde pečují o děti, seniory, nemocné, znevýhodněné nebo jinak potřebné – ať už jste nemocnice, dětský domov, stacionář nebo nadace, ozvěte se nám, budeme rádi.” vysvětluje ředitel Dramoxu Martin Zavadil.

Nejen starší ženy, i mladé mohou onemocnět rakovinou prsu. Loono během Růžového října připomíná důležitost prevence

Celosvětový měsíc boje proti rakovině prsu je v plném proudu. A také letos se do Růžového října zapojila nezisková organizace Loono. Upozorňuje na důležitost samovyšetření a preventivních prohlídek a informuje také o genetických mutacích BRCA1 a BRCA2, které zvyšují riziko rakoviny prsu a vaječníků.

Rozhovor: KOJU. Česká značka, která přinesla svěží energii do zdravého životního stylu

Zázvorové shoty Koju se staly symbolem moderního a zdravého životního stylu. Ručně vyráběné, nepasterizované a vždy čerstvé – právě díky tomu si získaly srdce tisíců fanoušků po celé České republice. Filozofie značky stojí na čtyřech jednoduchých, ale zásadních principech: čerstvost, rychlost, kvalita a poctivost. Každá lahvička vzniká z prémiových surovin, především z BIO zázvoru dováženého z Peru, a putuje k zákazníkovi už do 24 hodin od výroby. Za značkou stojí tým, který věří, že zdraví začíná u každodenních drobných návyků – třeba u jednoho malého shotu. V rozhovoru se dozvíte, jak takový proces výroby probíhá, čím se Koju liší od běžných energy drinků a proč jejich filozofie oslovuje stále širší komunitu lidí, kteří chtějí svému tělu dopřát to nejlepší.

Pohlazení po těle i po duši: Metropole Zličín zve na Podzimní restart

Podzim nemusí být jen o šedi, dešti a zkracujících se dnech. Nákupní centrum Metropole Zličín se letos rozhodlo tento „stereotyp“ rozbořit, a ukázat lepší tvář podzimu – barevnou, klidnou a inspirativní. Od 16. do 19. října na návštěvníky v jeho útrobách čeká čtyřdenní festival Podzimní restart, který nabídne lekce jógy, mindfulness nebo profesionální styling.
Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve vašem prohlížeči.