15. září 2025, svátek má Jolana
Jedinečná expozice Pilsner Urquell: The Original Beer Experience slaví 1. rok od svého otevření. Dostala se mezi 5 nejnavštěvovanějších turistických atrakcí v Praze

Jedinečná expozice Pilsner Urquell: The Original Beer Experience slaví 1. rok od svého otevření. Dostala se mezi 5 nejnavštěvovanějších turistických atrakcí v Praze

Interaktivní audiovizuální expozice Pilsner Urquell: The Original Beer Experience, kde příběh proslulého plzeňského piva ožívá zcela unikátním způsobem, slaví rok od svého otevření v historické budově Václavského náměstí. Expozici si během prvního roku prohlédly stovky tisíc návštěvníků a budova plná zážitků se stala jednou z 5 nejnavštěvovanějších turistických atrakcí v Praze.

dsc06181.jpg

Zažít příběh prvního zlatého ležáku na vlastní kůži

Pilsner Urquell Experience, nacházející se v historické budově původního sídla Pražské úvěrní banky, je jedinečnou atrakcí nejen v Praze, ale také ve střední a východní Evropě. Jedná se o jediný brand home Plzeňského Prazdroje ve světě. „Projekt Pilsner Urquell Experience je jedinečný především svým provedením. Expozice mapuje a dává do souvislostí historické události, které vedly ke vzniku plzeňského piva, jak ho známe dnes. Pomocí nejmodernějších technologií umožňuje návštěvníkům tento fascinující příběh sledovat v přímém přenosu a zažít na vlastní kůži,“ říká Karen Hartley, generální ředitelka společnosti The Original Experience Company.

dsc09583.jpg

Kromě interaktivní prohlídky si návštěvníci mohou v rámci Pilsner Urquell: The Original Experience doslova na vlastní pěst vyzkoušet umění správného čepování piva ve Škole čepování. Prostory The Original Beer Experience mimo jiné přináší také řadu dalších sezónních aktivit. V rámci mistrovství světa v hokeji expozice nabídla návštěvníkům virtuální realitu s programem NHL Sense Arena, či umělecké expozice a další kulturní a sportovní akce. „Naším cílem je vytvořit místo, které představí tradici českého pivovarnictví a zároveň se stane společenským centrem, kam budou lidé rádi chodit a vracet se nejen za poznáním, ale i za zážitky a zábavou. Momentálně proto připravujeme program navázaný na fotbalové EURO 2024, v rámci kterého budou probíhat například sportovní přenosy na velkoformátových obrazovkách,” říká Romana Jedličková, marketingová ředitelka společnosti The Original Experience Company

dsc09065.jpg

Jedna z pěti nejnavštěvovanějších turistických atrakcí Prahy

Jedinečný brand home úspěšné značky Pilsner Urquell slaví po prvním roce fungování úspěchy. Jedinečný koncept expozice za poslední rok nalákal stovky tisíc návštěvníků a expozice se tak dostala mezi 5 nejnavštěvovanějších turistických atrakcí v Praze. „Projekt Pilsner Urquell Experience od svého otevření přivítal více než 130 národností z celého světa. Naší interaktivní expozici si teď nově návštěvníci mohou užít v deseti jazycích, přidali jsme polštinu a korejštinu,” říká Karen Hartley. Expozici nejčastěji navštěvují turisté z Německa, Spojených států, Velké Británie, České republiky a Itálie.

dsc00656.jpg

Školu čepování za první rok fungování absolvovalo téměř 6000 účastníků. „Návštěvníci si oblíbili také speciální personalizované dárky a celkem bylo vyrobeno téměř 20 tisíc personalizovaných lahví a 8,5 tisíce speciálních gravírovaných půllitrů,” říká hlavní výčepní a finalistka soutěže Master Bartender Monika Nápravníková.

dsc08737.jpg

„Od června navíc nabízíme další novinku, kterou je kombinovaná vstupenka do Pilsner Urquell: The Original Beer Experience v kombinaci se vstupenkou na hodinovou plavbu po Vltavě se společností Prague Boats. V rámci expozice se návštěvníci dozví všemi smysly něco o historii a české kultuře, kterou poté nasají na vyhlídkové plavbě po Vltavě,” doplňuje Romana Jedličková.

Za jídlem i za zážitky Součástí celého prostoru je také tradiční plzeňská pivnice, která je otevřena jak návštěvníkům expozice, tak široké veřejnosti. „V naší tradiční pivnici mohou hosté ochutnat správně načepované pivo, o které se starají naši speciálně proškolení výčepní. Kvalita piva a jídla je u nás prioritou. V týmu máme zhruba 13 tapsterů, z toho dva jsou finalisty prestižní soutěže Master Bartender,” vysvětluje Romana Jedličková. „Pro naše zákazníky jsme nově připravili také speciální Večeři s pivním someliérem, která je opravdovou novinkou svého druhu. Jedná se o degustační menu, kdy je každý z pěti degustačních chodů napárován s pivy z různých koutů světa. Návštěvníci ho budou moct poprvé ochutnat od 13. června 2024,” dodává marketingová ředitelka společnosti The Original Experience Company.

dsc08434.jpg

Celé degustační menu vychází z tradic české kuchyně a je koncipováno jako zážitkové. Jednotlivé chody jsou pečlivě vybrány tak, aby maximálně podtrhly chuť a intenzitu různých typů piv z Česka a dalších zemí Evropy. Degustací hosty navíc provádí jeden ze zkušených výčepních a hosté se tak mohou dozvědět více o původu konkrétních piv.

O Pilsner Urquell: The Original Beer Experience

Pilsner Urquell: The Original Beer Experience je multimediální atrakce cílící na všechny smysly, jež představuje příběh Pilsner Urquell, nejoblíbenějšího a nejslavnějšího českého piva. Pilsner Urquell Experience se nachází v dolní části Václavského náměstí, v památkově chráněné budově bývalé Pražské úvěrní banky postavené v roce 1902. Návštěvníkům nabízí unikátní zážitek, který v České republice doposud chyběl a nabízí spoustu aktivit a zábavy.

Součástí je poutavá vzdělávací expozice o historii plzeňského piva, 360° herní zóna, pivnice či Škola čepování, kde se hosté mohou naučit umění čepování od profesionálů, dále prémiový bar nebo značkový obchod Pilsner Urquell.

-tom4112-lo-res.jpg

Vstupné na The Original Tour činí 549 Kč (cca 23 €) a zahrnuje rovněž jednu ochutnávku piva a dvě 0,3l piva v pivnici. Vstupné na Školu čepování pak začíná na 990Kč. Kromě toho nově nabízí kombinovanou vstupenku ve spolupráci s Prague Boats, v rámci které si mohou návštěvníci expozice užít také vyhlídkovou plavbu elektrickou lodí historickým centrem Prahy.

The Original Experience Company je oficiálním držitelem licence k užívání značky Pilsner Urquell. Zážitek navrhla a realizovala kalifornská společnost BRC Imagination Arts, jež se specializuje na příběhy světových značek. Podílela se např. na přípravě domovů značek Johnnie Walker, Jameson, Guinness nebo Coca-Cola.

 

 

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

ČTĚTE DÁLE

KRÁLOVSTVÍ LESA NA LIPNĚ

Dětský ráj plný zábavy! To je Království lesa na Lipně. Najdete zde několik desítek atrakcí, Království zvířátek, tvořivé dílničky a mnoho dalších herních prvků. Některé z nich vznikly přímo na míru tomuto nádhernému zákoutí šumavské přírody.

KDYŽ HISTORIE OŽÍVÁ V TANCI

Tanec nás fascinuje už od nepaměti. Je to přirozený projev člověka, který provází lidskou společnost od pravěku až po dnešek. Tanec není jen pohyb, je to řeč beze slov. Může být oslavou radosti, projevem víry, součástí slavností, ale také prostým potěšením ze setkávání s druhými. Postupem času se z něj stalo i umění, které dokáže vyjádřit krásu a emoce tam, kde slova nestačí.
Reklama
reklama

DAVE STEWART: CHYSTÁM SE VÁS VYSTŘELIT Z BOT SE SVOU ŽENSKOU KAPELOU

Legenda Eurythmics přijíždí na festival Benátská! s Impulsem. Dave Stewart, spoluzakladatel kultovní skupiny a producent světových hvězd, se poprvé oficiálně chystá do České republiky. Na Festival Benátská přiveze hity Eurythmics a slibuje rockovější verze známých skladeb. V rozhovoru prozradil, co ho na Česku nejvíce láká a co mohou fanoušci očekávat od jeho vystoupení.

ZRÁDCI (2. SÉRIE): KDO TENTOKRÁT NEJLÉPE SKRYJE PRAVOU TVÁŘ?

První série Zrádců byla fenomén. Intriky, manipulace, aliance a podrazy před očima diváků – to vše zabalené do stylové podívané odehrávající se na středověkém hradě a pod dohledem Vojtěcha Kotka. Výsledkem bylo nejen obrovské množství emocí a zvratů, ale také nadšené ohlasy diváků i kritiky. Jen málokterý televizní formát dokázal spojit psychologickou hru, soutěžní napětí a dramatický storytelling v tak silném mixu. A teď přichází druhá série. Temnější. Komplikovanější. Zrádnější.

LÁSKA S CHUTÍ ŠŤOVÍKU A ŽIVOT V OFSAJDU. DIVADLO UVEDE KOMEDII Z FOTBALOVÉHO PROSTŘEDÍ

Musí být divadlo nutně jen záležitostí intelektuálů a fotbal zase masovou zábavou? A co se stane, když se tyto dva světy potkají? Městské divadlo Kladno nově uvede hořkou komedii Šťovík, pečené brambory, která vypráví o tom, že největší zápas se často neodehrává na trávníku, ale v našich vlastních hlavách.
Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve Vašem prohlížeči.