Český .pepper..field už díky pepřovým dárkům vybral čtvrt milionu pro kambodžské farmáře.

Publikováno 22.10.2020
Vánoce se kvapem blíží, a proto .pepper..field, společně s platformou HitHit,přináší možnost nákupu dárků, které potěší svou originalitou, a ještě pomohou tam, kde je to nyní velice zapotřebí. V rámci kampaně Milion pro Kambodžumohou zájemci přispět na potraviny pro kambodžské farmáře, a za to si vybrat některou z originálních odměn, kterou tento dovozce Kampotského pepře věnoval exkluzivně pouze na Hithit.

Kromě nákupu Kampotského pepře si tak můžete pod stromeček nadělit jeden z dvaceti limitovaných .pepper..ginů se svým unikátním číslem, vyrazit na luxusní večeři od uznávaného šéfkuchaře Matteo De Carli nebo si zakoupit ručně vyráběný mlýnek na pepř z českého masivu s vlastním jménem. Dárky budou k dispozici už jen necelý měsíc exkluzivně na www.hithit.com.

S kampaní Milion pro Kambodžu si dává za cíl vybrat částku 1 milion korun, která pomůže 400 rodinám malých farmářů sužovaných hladomorem. „Situace v Kambodži je vážná. Koronavirus připravil místní o práci a ti nyní nemají prostředky na nákup rýže a dalších základních potravin. První rodině v existenční nouzi jsme již pomohli, naši pomoc však potřebují stovky dalších,“ říká David Pavel, spoluzakladatel .pepper..field.

Milion pro Kambodžu však není klasickým charitativním projektem, a rozhodně nechce nic zadarmo. Za svou podporu si přispěvatelé mohou vybrat z řady originálních odměn, které potěší je samotné i jejich blízké, třeba pod vánočním stromečkem. Nejdražší položkou, kterou .pepper..field věnoval, byl autentický zájezd do Kambodži za rodinami farmářů. Ten si krátce po spuštění zakoupila zákaznice Monika Karasová, která pomohla docílit první čtvrtmilionové hranice.

„Od zákazníků máme dlouhodobě 100% spokojené recenze na Kampotský pepř, ale to že si jeden z nich koupí zájezd s námi do Kambodži za sto tisíc je pro nás znamení, že celý projekt zasahuje lidi mnohem více. Naše zákaznice Monika a její rodina s námi díky kampani pozná autentickou Kambodžu a čekají je dva týdny plných pepřem provoněných zážitků, jedinečného propojení s přírodou a nových přátelství s lidmi, kteří zůstanou v srdci až do konce života. Její důvěra a nadšení nás ohromila,“ dodává spoluzakladatelka Klára Dohnalová krátce po telefonátu od zákaznice, která je jako začínající značku objevila už v prvním roce fungování.

Zcela výjimečným zážitkem jetaké nabízená degustace menu založeném na Kampotském pepři vrestauraci ambasadora projektu .pepper..fielda michelinského šéfkuchaře Mattea de Carli. Sám Matteo během čtyř chodů a speciálních welcome drinků provede své hostyrozmanitou chutíKampotského pepře a překvapí rafinovaností a nečekaným použitím tohoto štiplavého pokladu z Kambodže.

ODKAZ na kampaň: ZDE

O .pepper..field – česká značka .pepper..field jako první přivezla do ČR nejlepší pepř světa – Kampotský pepř, který vykupuje bez prostředníků za férové ceny od malých farmářských rodin. Vzácný Kampotský pepř vyniká svou chutí – díky chráněnému označení PGI bylo teritorium Kampot v Kambodži vyhlášeno za nejvhodnější k pěstování pepře celosvětově.