„Dovolená není jen destinace, dovolená je především o pocitu. A ten si můžeme s tyčinkou Margot dopřát kdykoliv – třeba v říjnu, uprostřed pracovního týdne,“ říká Barbora Sulovská, Brand Manager značky Margot. „Největší houpací síť na světě je pro nás symbolem klidu, pohody a relaxu, do kterého nás Margot svou chutí dokáže přenést.“
Odhalení rekordní houpací sítě si nenechali ujít známé osobnosti jako zpěvák Sebastian, herečky Sandra Nováková a Denisa Pfauserová, modelka Andrea Bezděková, influenceři Anna Šulc, Chris Gladič či herec Roman Vojtek.
Na této akci Margot také představila novou televizní reklamu, která připomíná, že pocit dovolené můžeme zažít opravdu v jakékoliv situaci – stačí si vychutnat Margot, a i obyčejný moment se rázem promění v dovolenkovou pohodu. Odkaz na televizní reklamu: Margot. Tak chutná dovolená.
Součástí odpoledne bylo i oficiální uvedení nové řady Margot MINI – praktická velikost tyčinky přináší dovolenkovou náladu v jedné porci a vejde se i do kapsy.
Margot tak do Prahy na malý moment vrátila léto – s maximální chutí a v rekordní velikosti.