8. listopadu 2025, svátek má Bohumír
Nejkouzelnější místa roku 2024 podle Amazing Places

Nejkouzelnější místa roku 2024 podle Amazing Places

Každý rok oceňují Amazing Places kouzelná místa ve 12 tematických kategoriích podle typu ubytování a v pěti speciálních kategoriích včetně absolutního vítěze. Zvláštní kategorii ocenění mají také zahraniční místa a projekt Češi ve světě. Absolutním vítězem letošního ročníku se stal Grandhotel Pupp. Speciální ocenění Hero Award připadlo Fuck Cancer

amazing-places-hero-award-fuck-cancer.jpg

Rok, co rok je rozhodování o nej místech obtížnější; jednotlivá kouzelná místa v cestovatelském lovebrandu Amazing Places neustále posunují úroveň poskytovaného ubytování a samy Amazing Places, které letos oslavily první kulatiny, rozšiřují počet míst jak v České republice, tak zahraničí. Momentálně spojují 458 míst v České republice a 113 v zahraničních destinacích. Narůstající konkurence naplňuje přání Petra Kotíka, zakladatele Amazing Places; je patrné, že jednotlivá místa v projektu si nejsou vzájemnou konkurencí, nýbrž se navzájem inspirují.

Kouzelná místa v rámci soutěžních kategorií hodnotí tým Amazing Places. Formou hlasování oceňuje rozmanitá kritéria od celoročního přístupu provozovatelů až po rozvoj.

Grandhotel Pupp

Absolutním vítězem Nejkouzelnějších míst roku 2024 se stal karlovarský Grandhotel Pupp.

vstup-riverside-vecer-2020-sirka-jan-maly.jpg

„Díky skvělému přístupu k hostům a také díky tomu, že hotel v posledních letech investuje obrovské částky do rekonstrukcí, se Grandhotel Pupp stal naprosto zaslouženě Absolutním vítězem Amazing Places 2024. Získal ocenění, které vyzdvihuje jedinečnost a kvalitu nejen českých míst,“ řekl Petr Kotík z Amazing Places.

„Toto ocenění je pro nás obrovskou poctou. Za dobu, co hotel provozujeme pod skupinou Creditas, proběhlo mnoho koncepčních změn, které byly realizovány postupně s ohledem na charakter místa. Návštěvnost hotelu se zvýšila o 100 procent, což je jasným důkazem, že naše strategie přináší výsledky. Tento úspěch je společným dílem nás všech v hotelu a jsem hrdý na to, že mohu být součástí takového týmu,“ uvedl k ocenění Jindřich Krausz, ředitel Grandhotelu Pupp, a dodal: „Pupp není jen hotel, je to pro mě symbol hotelnictví v naší zemi, který je třeba udržovat a rozvíjet s úctou k jeho výjimečnosti.“

pupp-mala-dvorana-4-2.jpg

Výčet soutěžních kategorií spolu se seznamem dalších oceněných naleznete zde: www.amazingplaces.cz/cs/blog

Hero Award

Novinkou letošního ročníku bylo také speciální ocenění pro hrdinu roku neboli Hero Award.

V roce 2024 jej získal projekt Fuck Cancer, s nímž Amazing Places spolupracovaly po celý letošní rok. Fuck Cancer podporuje a hájí zájmy pacientů s rakovinou, propojuje organizace, které se jim věnují a šíří osvětu o problematice onkologického onemocnění.

amazing-places-aukce.jpg

„Těší nás, že jsme mohli poprvé speciálně ocenit projekt Fuck Cancer, který svou odvahou a podporou mladých lidí s rakovinou inspiruje a přináší naději tam, kde to je nejvíce potřeba,“ komentoval Petr Kotík.

Pacientská organizace Fuck Cancer nezískala pouze samotné ocenění, ale také další finanční podporu; v její prospěch proběhla dražba 10 obrazů, které Amazing Places vytvořily spolu s fotografy na 10 kouzelných místech.

Celková částka získaná v dražbě činila 61 477 korun. Největší příhoz získala v průběhu večera fotografie od Ondřeje Košíka zachycující Chateau Mcely. Druhý nejvyšší příhoz získal snímek Mezi Plůtky od Karin Zedrick

 

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

ČTĚTE DÁLE

Předpověď životního stylu v Praze: digitální, flexibilní, propojený

Zahraniční platformy se v každodenním pražském životě stávají stále viditelnějšími. Od aplikací sociálních médií až po globální zábavní služby, lidé tráví více času na zahraničních platformách. Ty ovlivňují, jak lidé navazují vztahy, jak komunikují a jak si vybírají, čemu budou důvěřovat. Už nejde jen o sledování videí nebo chatování s přáteli. Dopad je nyní patrný i v tom, jak se lidé setkávají, sdílejí názory a organizují volný čas. S tím, jak se tyto služby stávají běžnějšími, se místní zvyky začínají měnit způsobem, který odráží širší globální trend.

Krabičková dieta v Praze – vyberte si zdraví a pohodlí na každý den s Pomelo

Každý den přináší spoustu rozhodnutí. Co si dát k jídlu? Kde vzít čas na vaření? Jak se zdravě stravovat, když kvůli povinnostem nemáte ani chvilku na odpočinek? Přesně v takovou chvíli přichází na pomoc krabičková dieta Pomelo – životní styl, při kterém zdravé jídlo už není další výzvou, ale přirozenou součástí každodenního života. Pomelo je víc než jen stravování – je to partner, který pečuje o váš každodenní rytmus, pohodu a energii. Už žádný spěch, kompromisy ani stres.

Trendy v líčení a péči: Doplňky, které zvýrazní vaši krásu

Podzim a zima jsou období, kdy často hledáme způsoby, jak našemu vzhledu dodat chybějící svěžest a energii. Stačí drobné změny, jako je výraznější barva rtů, upravené nehty nebo sjednocená pleť. A celý dojem rázem působí upraveně a sebevědomě. Moderní kosmetické produkty navíc umožňují dosáhnout profesionálního výsledku bez zdlouhavého líčení a složitých postupů.

OX Club Prague – multifunkční prostory pro firemní akce a konference

Po více než dvou dekádách působení se legendární Retro Music Hall proměnila v moderní OX Club Prague – zcela nový klubový koncept, který navazuje na historii ikonického prostoru, ale přináší svěží vítr do pražské noční scény. Po kompletní rekonstrukci, rebrandingu a obměně týmu vznikl multifunkční klub s kapacitou tisíc lidí, třemi stage a špičkovým technickým zázemím. OX Club si klade za cíl nabídnout návštěvníkům nejen hudbu a tanec, ale především komplexní zážitek, díky němuž se budou chtít vracet. I v době, kdy noční život čelí výzvám, si drží směr – profesionalita, kvalita a energie, která dává Praze nový rytmus.

Ovocné StarDance, Pozor, zlý svetr! Sloni naší Soni – kniha Rozverné básničky Aleny Müllerové dětské fantazii meze neklad

Do distribuce provází Rozverné básničky kmotři Jitka Schneiderová a Daniel Krejčík.

Náš příběh Datlea: prémiové datle, které dělají radost

Z Dubaje až do Česka – příběh značky Datlea ukazuje, že i obyčejná datle se může stát symbolem elegance, kvality a radosti. Magda Hornová, která strávila třináct let v Dubaji, přetavila svou zkušenost z arabského světa v jedinečný projekt propojující chuť Orientu s poctivým českým přístupem k detailu
Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve vašem prohlížeči.