Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve Vašem prohlížeči.
28. září 2022, svátek má Václav
Hledáte netradiční místa pro vaši konferenci, či firemní akci? Vyzkoušejte prostory v coworkingu WorkLounge

Hledáte netradiční místa pro vaši konferenci, či firemní akci? Vyzkoušejte prostory v coworkingu WorkLounge

Při pořádání vzdělávacích či firemních akcí hraje velkou roli i výběr prostoru. Při rozhodování řešíte technické vybavení, kapacitu, dostupnost místa a samozřejmě i design prostoru, který může vaše návštěvníky uchvátit nebo naopak odradit.

-mg-0623-hdr.jpg

Tak jako hledáte hotel a ubytování na dovolené, přemýšlejte o výběru místa i pro své akce a schůzky. Jednou z priorit při výběru je zajisté lokalita a blízkost městské hromadné dopravě či možnost parkování. Druhou je samozřejmě technická vybavenost místa, kterou k dané události potřebujete a třetí je atmosféra prostředí (čistota, zajímavost prostoru a ochota tamního personálu).

Každá konference nebo přednáška je zajímavá jistě sama o sobě, ale když ji uspořádáte v atypickém prostředí, účastníci si ji budou pamatovat ještě více. A jaké prostory se ke vzdělávací akci hodí více než prostory v coworkingu, kde se denně střetávají profesionálové z různých oborů?

fw9b9323.jpg

Netradiční prostory pro váš firemní event

Coworkingové centrum WorkLounge disponuje prostory, které splňují vše, co pro uspořádání konference, obchodní prezentace nebo vzdělávací akce, potřebujete.

Prostory s kapacitou až 60 osob nabízí na dvou lukrativních lokalitách - v centru Karlína a na Václavském náměstí. Obě eventové místnosti jsou vybaveny audiovizuální technikou, ozvučením, mikrofonem, plátnem s projektorem, flipchartem a televizí. Pro neformální setkání hosté ocení pohodlné sedačky a křesílka, pro schůzky obchodního rázu zase dlouhý jednací stůl. Prostor si navíc lze uspořádat dle typu a formátu akce. Můžete zde mít klasickou prezentaci s přednášejícími nebo i workshopy s kreativní a pohybovou tvorbou.

Výhodou jsou i posuvné oddělovací stěny, které vám umožní oddělit zasedací část od části pro setkání. Každý event space nabízí soukromí pro akci a zázemí pro catering. V Karlíně si lze pronajmout prostor i s přilehlým moderním lounge a kuchyňkou. Takto společný prostor pojme až 80 osob a umožňuje uspořádat i celodenní akci s coffee breakem nebo společným obědem.

Prostory se dají využít i pro další účely a lze si je pronajmout k natočení promo videa, nafocení portrétu nebo společenskou akci.

xdsc-1983-2_1.jpeg

Open space pro kulturní akce

Pokud potřebujete prostory k večerní akci je možné si pronajmout open space v coworkingu. Tyto prostory se doporučují například pro kulturní a neformální akce (např. autorská čtení, křest knihy, degustace aj.). Místnost je vybavena pohodlnými křesly a konferenčními stolky a vytváří dojem útulného obývacího pokoje. Audiovizuální technika s projektorem je též k dispozici. Jelikož jsou prostory během dne využívány členy WorkLounge k práci, k externímu pronájmu jsou především po 17 hodině večer či o víkendech.

Ve WorkLounge vám rádi pomohou s doporučením cateringové služby a výběrem správných prostorů pro vaší akci. Před samotnou událostí je vždy někdo poblíž a pomůže se zapojením potřebné techniky a prvotní organizace.

mr5.jpeg

Reprezentativní místo pro schůzku nebo podcast

Mimo prostor k větším událostem, WorkLounge nabízí pronájem zasedacích místností s kapacitou 4 - 25 osob. Ať už jste začínající startup bez vlastního kancelářského zázemí, freelancer, co potřebuje místo pro schůzky nebo velká firma, která chce změnit prostředí, ve WorkLounge jste vítáni. Zasedací místnosti jsou vybaveny vším, bez čeho se běžná týmová porada neobejde a vysokorychlostní wifi, TV, whiteboard, nebo flipchart jsou samozřejmostí. Pro online porady si můžete zapůjčit i kameru a spojit se tak s kolegy z druhého konce světa. Všichni zúčastnění zajisté ocení i nápojový balíček, který obsahuje vodu, čaj a neomezenou konzumaci kávy. Zaměstnavatelé zase to, že balíček je již zahrnut v ceně pronájmu.

WorkLounge
FB: WorkLounge Prague
IG: @workloungeprague
www.worklounge.com
Nezávaznou nabídku vám ráda připraví event sales manažerka Šárka Hoangová /
+420 778 483 399, event@worklounge.com

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

ČTĚTE DÁLE

QUIX: Trendy vizuální prezentace firem či produktů

Asi většina z nás si vzpomene, jak jsme stáli s fixou před flipchartem a zrychleně psali a kreslili různé linky či křivky. Ano, souhlasím, bylo to krásné, lehce romantické a na jemnou vůni lihu také nelze jen tak zapomenout. Ale zkusme překonat sami v sobě jistou dávku tradiční české nátury ve stylu hlavně ať to moc nestojí nebo ono to stejně nějak dopadne. Tak jen pár slov, jak to vidíme v rychlosti my.

Kde uspořádat ty nejlepší firemní akce, večírky, eventy?

Znovu přišel onen magický moment roku, kdy na chvíli odhodíme pracovní masku a pokusíme se nebýt jen kolegy, ale i jemuž by se vaše faux pas mohlo připomenout zrovna ve chvíli, kdy by začal rozhodovat o finančních odměnách. Ale nebojte, nebudeme ani za mravokárce. Přirozeně chceme, abyste se skvěle bavili ve stylovém prostředí a ideálně parťáky. Vánoční firemní večírky jsou za rohem a to by bylo, abychom vám nepřinesli pár tipů na místa, kde to můžete opravdu rozjet.
Reklama
reklama

Budějovický Budvar: pivovar nás všech

S Alešem Dvořákem, létajícím sládkem národního pivovaru Budějovický Budvar nejen o pivu, ale i o národní hrdosti a spolupráci s minipivovary.

Hotelový Spa & Wellness Komplex Bristol Royal

V srdci lázeňského města Karlovy Vary, jen pár minut chůze od karlovarských léčivých pramenů se nachází hotelový Spa & Wellness komplex Bristol Royal, jehož historie sahá až do 18. století. Tvoří jej 5 čtyřhvězdičkových hotelů (Bristol Palace, Královská Vila, Georgy House, Vila Tereza a Bristol) a 1 pětihvězdičkový hotel (Vila Livia). Všechny budovy jednotlivých hotelů jsou mezi sebou vzájemně propojeny důmyslným systémem koridorů. K významným návštěvníkům budov komplexu Bristol Royal patřili např. Arcivévoda František Albert, rodina hraběte Kinského, pruský princ Vilém, Sigmund Freud a v neposlední řadě rakouská císařovna Sissi.

Slovanský dům: ideálním místem v centru na Prahy na společenské a obchodní aktivity

Již od roku 1797 je budova Slovanského domu díky své lokalitě v samém centru Prahy místem významných společenských a obchodních aktivit. S více než 1700 m2 unikátních prostor v historické budově nabízí Empire Hall perfektní místo pro galavečeře, svatby, konference, společenské akce či firemní setkání.