Tak jako hledáte hotel a ubytování na dovolené, přemýšlejte o výběru místa i pro své akce a schůzky. Jednou z priorit při výběru je zajisté lokalita a blízkost městské hromadné dopravě či možnost parkování. Druhou je samozřejmě technická vybavenost místa, kterou k dané události potřebujete a třetí je atmosféra prostředí (čistota, zajímavost prostoru a ochota tamního personálu).
Každá konference nebo přednáška je zajímavá jistě sama o sobě, ale když ji uspořádáte v atypickém prostředí, účastníci si ji budou pamatovat ještě více. A jaké prostory se ke vzdělávací akci hodí více než prostory v coworkingu, kde se denně střetávají profesionálové z různých oborů?
Netradiční prostory pro váš firemní event
Coworkingové centrum WorkLounge disponuje prostory, které splňují vše, co pro uspořádání konference, obchodní prezentace nebo vzdělávací akce, potřebujete.
Prostory s kapacitou až 60 osob nabízí na dvou lukrativních lokalitách - v centru Karlína a na Václavském náměstí. Obě eventové místnosti jsou vybaveny audiovizuální technikou, ozvučením, mikrofonem, plátnem s projektorem, flipchartem a televizí. Pro neformální setkání hosté ocení pohodlné sedačky a křesílka, pro schůzky obchodního rázu zase dlouhý jednací stůl. Prostor si navíc lze uspořádat dle typu a formátu akce. Můžete zde mít klasickou prezentaci s přednášejícími nebo i workshopy s kreativní a pohybovou tvorbou.
Výhodou jsou i posuvné oddělovací stěny, které vám umožní oddělit zasedací část od části pro setkání. Každý event space nabízí soukromí pro akci a zázemí pro catering. V Karlíně si lze pronajmout prostor i s přilehlým moderním lounge a kuchyňkou. Takto společný prostor pojme až 80 osob a umožňuje uspořádat i celodenní akci s coffee breakem nebo společným obědem.
Prostory se dají využít i pro další účely a lze si je pronajmout k natočení promo videa, nafocení portrétu nebo společenskou akci.
Open space pro kulturní akce
Pokud potřebujete prostory k večerní akci je možné si pronajmout open space v coworkingu. Tyto prostory se doporučují například pro kulturní a neformální akce (např. autorská čtení, křest knihy, degustace aj.). Místnost je vybavena pohodlnými křesly a konferenčními stolky a vytváří dojem útulného obývacího pokoje. Audiovizuální technika s projektorem je též k dispozici. Jelikož jsou prostory během dne využívány členy WorkLounge k práci, k externímu pronájmu jsou především po 17 hodině večer či o víkendech.
Ve WorkLounge vám rádi pomohou s doporučením cateringové služby a výběrem správných prostorů pro vaší akci. Před samotnou událostí je vždy někdo poblíž a pomůže se zapojením potřebné techniky a prvotní organizace.
Reprezentativní místo pro schůzku nebo podcast
Mimo prostor k větším událostem, WorkLounge nabízí pronájem zasedacích místností s kapacitou 4 - 25 osob. Ať už jste začínající startup bez vlastního kancelářského zázemí, freelancer, co potřebuje místo pro schůzky nebo velká firma, která chce změnit prostředí, ve WorkLounge jste vítáni. Zasedací místnosti jsou vybaveny vším, bez čeho se běžná týmová porada neobejde a vysokorychlostní wifi, TV, whiteboard, nebo flipchart jsou samozřejmostí. Pro online porady si můžete zapůjčit i kameru a spojit se tak s kolegy z druhého konce světa. Všichni zúčastnění zajisté ocení i nápojový balíček, který obsahuje vodu, čaj a neomezenou konzumaci kávy. Zaměstnavatelé zase to, že balíček je již zahrnut v ceně pronájmu.
WorkLounge
FB: WorkLounge Prague
IG: @workloungeprague
www.worklounge.com
Nezávaznou nabídku vám ráda připraví event sales manažerka Šárka Hoangová /
+420 778 483 399, event@worklounge.com