Slavnostní otevření prodejny proběhlo v pondělí 20. října 2025.Tradiční součástí slavnostního otevření byla také podpora místní komunity. V rámci prvního dne provozu prodejny je vždy 50 Kč z každého nákupu nad 300 Kč věnováno na podporu vzdělávání dětí. Tentokrát byla částka věnována Základní škole Tusarova, která sídlí nedaleko.
Prodejna se nachází přímo u tramvajové zastávky Tusarova, takže je pohodlně dostupná i bez automobilu. Zákazníci, kteří přijedou autem, mohou využít kryté parkoviště pro 25 vozidel s 90 minutami parkování zdarma. Vjezd na parkoviště je z ulice Jateční. Obyvatele Prahy 7 tak mají k dispozici již 3 prodejny Lidl – v ulici Veletržní, dále Dělnická a nově Komunardů.
„Holešovice jsou čtvrť, která se dynamicky rozvíjí a ožívá. Vznikají zde nové byty, kanceláře i místa pro trávení volného času. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vybudovat v této části Prahy další prodejnu, abychom mohli zajistit komfortní nakupování všem místním obyvatelům. Naším dlouhodobým cílem je nabízet produkty té nejvyšší kvality za nejnižší možné ceny na trhuv prostředí, které je nejen pohodlné, ale také útulné a praktické, “ uvádíředitel provozu společnosti Lidl Česká republika Karel Šebek.
Slavnostního přestřižení pásky se zhostil starosta Prahy 7 Jan Čižinský a manažerka prodejny Klára Neumannová.Starosta si také vyzkoušel práci za pokladnou.„Musím říct, že to bylo mnohem náročnější, než jsem si myslel. Ale hrozně mě to bavilo,” okomentoval svou novou zkušenost.
Společnost Lidl je na českém trhu již 22 let a má své pevné místo v české ekonomice. Dlouhodobě podporuje lokální výrobu, až 41 % produktů v sortimentu pochází z ČR. Mezi největší tuzemské dodavatele patří například společnost Le&Co dodávající uzeniny a šunky, výrobce nápojů Veseta nebo Bohemilk Opočno vyrábějící mléčné produkty.Díky úzké a oboustranně přínosné spoluprácimůže Lidls tuzemskými firmami vyvíjet inovativní řešení ataké pomáhat českým producentům ve vývozu do zahraničí.
Privátní značky Lidlu si během let získaly velkou důvěru zákazníků. Například značka Pikok je nejčastější volbou českých domácností v sortimentu uzenin, značka Pilosu nászase dominujev kategorii sýrů. Tyto produkty kombinují vysokou kvalitu s výhodnou cenou, což jen dokládá správnost tohoto obchodního přístupu Lidlu.
Za posledních sedm let otevřel Lidl po celé České republice 77 nových prodejen, je tak pro zákazníky stále dostupnější a potvrzuje dlouhodobý závazek poskytovat kvalitní služby i podporu místním komunitám.
Podle Zprávy o korporátním přínosu společnosti Lidl Česká republika, kterou zpracovala společnost PricewaterhouseCoopers (PwC), jedna modelováprodejna Lidlpřispívák existenci 95 pracovních míst, odvádí ročně na daních přibližně 28,8 milionu Kč a přináší k HDP České republiky částku okolo 100 milionů Kč.