Jak vznikl DINE OUT?
„Jelikož jsem měla možnost žít pár let na Novém Zélandu, kde funguje podobný koncept s názvem »first table«, inspirovalo mě to k založení DINE OUT. Samozřejmě to, že něco funguje v zahraničí, neznamená, že to musí fungovat i v ČR, ale protože jsem měla možnost si to sama vyzkoušet z pohledu zákazníka, tak mám nadšení a věřím tomu.“
Co je vaším cílem?
„Vytáhnout lidi zase ven do restaurací, kde si mohou se svými blízkými užít příjemný večer namísto objednávání rozvozu domů. Chceme, aby objevovali zajímavá místa, zkoušeli kvalitní jídla, psali výstižné recenze a hlavně, aby si užili atmosféru vybraných restaurací a jejich milou obsluhu. Uvědomujeme si, že občas může být návštěva nové restaurace sázka na nejistotu, proto bychom chtěli dát lidem příležitost vyzkoušet něco nového a věříme, že do nově objevených míst se budou sami rádi vracet.“
Kolik vás je v týmu?
„DINE OUT samozřejmě není jen o mně. Mám kolem úzký okruh skvělých lidí, kteří řeší IT záležitosti, legislativu, marketingovou podporu, atd. Všechny nás však spojuje láska k jídlu a už se těšíme, až projekt poběží na plné obrátky. “
Jak to přesně funguje?
„Zákazník přijde k nám na web, kde má na výběr restaurace, které může navštívit s 50% slevou na jídlo. Každá restaurace však nabízí pouze jeden stůl denně v jeden určitý čas (většinou okolo 17:00). Zákazník si tedy vybere restauraci, provede rezervaci pro 2 - 4 osoby a zaplatí rezervační poplatek 119 Kč. Ihned po zaplacení poplatku zákazník obdrží e-mail o provedení rezervace a stejné potvrzení obdrží i restaurace. Potom už jen stačí dorazit ve správnou dobu do restaurace a nahlásit své jméno. Za jídlo bude zákazníkovi naúčtováno 50 % z ceny jídla, nápoje budou za plnou cenu. Po večeři poté zákazník obdrží e-mail s žádostí o vyplnění recenze. Pokud nám ji vyplní, získá automaticky kupón na 50 Kč a další rezervace přes DINE OUT tak bude stát jen 69 Kč.“
Jak dlouho dopředu musím stůl rezervovat?
„Rezervaci musíte provést nejpozději do půlnoci na následující den. Chceme tím předcházet situaci, kdy přijdete do restaurace a nebudou o vaší DINE OUT rezervaci vědět.“
Jsou nějaké podmínky pro uplatnění slevy v restauraci?
„Mezi základní pravidla bych určitě zmínila, že rezervaci lze provést pro 2-4 lidi (zákazník tedy nemůže přijít sám), délka rezervace přes DINE OUT je 90 minut a v neposlední řadě zákazník musí jídlo konzumovat v restauraci. Dále chceme předcházet tomu, aby si zákazníci objednávali více jídla, než jsou sami schopni sníst, tzn. nadměrná konzumace jídla je omezena.“
Jde rezervace přes DINE OUT stornovat?
„Ano, ale storno musí proběhnout maximálně 24hodin před samotným časem rezervace. V takovém případě zákazníkovi vrátíme 100 % z ceny rezervačního poplatku.“
Pochopila jsem správně, že rezervace jde dělat jen v některých konkrétních restauracích?
„Ano, jedná se o restaurace, které se rozhodly do DINE OUT konceptu zapojit a my je postupně na webu doplňujeme. Určitě bych chtěla upřesnit, že nám restaurace za spolupráci nic neplatí. Nejedená se tedy o žádné placené recenze ani propagaci jen určitých podniků. Nabídka restaurací bude stále pestřejší a pestřejší, a ačkoliv nechceme nic prozrazovat, máte se opravdu na co těšit.“
Je každá něčím jiná?
„Snažíme se nabízet různé typy kuchyní. Hlavní je pro nás, aby měla restaurace příjemnou atmosféru, milou obsluhu a především skvělé jídlo. Zkrátka takové to místo, do kterého se rádi vrátíte, řeknete o něm svým známým a s radostí mu napíšete recenzi.“
Máte s DINE OUT nějaké plány do budoucna?
„Rozhodli jsme se začít v Praze a postupně budeme oslovovat restaurace i v Brně, Ostravě atd. Naším dlouhodobým cílem je, aby koncept DINE OUT časem fungoval po celé ČR. “
Kontakt
Web: www.dine-out.cz
Facebook: Dineout.cz
Instagram: Dineout.cz
Email: info@dine-out.cz
Telefon: +420 605 227 124