Kvalita
Fráze, kterou skloňuje téměř každá firma. Soustředí se na sebe a chcetí potvrdit svoji kvalitu v každém produktu. Je jedno jestli vyrábí stý nebo tisící dárek. Pro zákazníka každý musí vypadat jako ten první. Vzhledem k tomu, že je u Nut World kvalita na prvním místě, nepotřebují být za každou cenu nejlevnější, ale vždy si chtějí udržet svůj standart, který dělá jméno, a při tom být konkurence schopní. Zákazník brzy sám pozná, že cena není vše.
Ruční práce
S kvalitou je spojena i ruční práce. Celý proces je založen na čistě ruční práci českých zaměstnanců, kdy každý jeden malinký sáček projde pod rukami několika lidí, každý na něm odvede kus své práce, než si najde svoje místečko u někoho doma.
Stejné je to s dárky. Nejde o strojovou výrobu. Každý dárek je originál a má svůj příběh. Vážou mašličky, pečetí, tisknou razidlama, ručně navažujou do celofánků, skla, či jiných obalových materiálů. Ne vždy musí být každá pečeť dokonalá, jednou je mašlička o něco větší než druhá a nebo je vázána o něco výše, důležitá je originalita každého dárku. To však jejich dárky dělá tím, čím jsou a to žádný stroj nenahradí.
Design je pro Nut World také velmi důležitý. Chtěji, aby rukopis byl na první pohled jasně čitelný.. Celý koncept se nese v duchu přírodních materiálů - papír, juta, dřevo a kraftové (hnědé přírodní barvy). Samozřejmě se zde objeví i plastové prvky, které jsou nezbytné k uchování trvanlivosti potravin a pro možnost práce s potravinami jako takové, ale jinak je směr jasně nastavený a daří se držet v těchto kolejích od počátku vzniku.
Originalita
Originalita tady už zazněla. Ale není to jen o ruční výrobě. Je to i o dárku samotném. Snaží se hledat stále nové a originální balíčky, které si sami vymýšlí a tím jsou neporovnatelné a nenahraditelné. Každý jeden dárek vznikal od nuly, od myšlenky v hlavě, po zkoušení různých variant až po samotnou realizaci. Dárky nepřekupují, dárky tvoří.
Zákazník je motor a dává Nut World možnost být každým rokem silnější a vytvářet pro ně stále nové a nové dárky ve stejné kvalitě.