22. července 2025, svátek má Magdaléna
Skořicové rolky Cinnamood přicházejí do Česka. Zákazníci si je vychutnají ve dvou pražských prodejnách

Skořicové rolky Cinnamood přicházejí do Česka. Zákazníci si je vychutnají ve dvou pražských prodejnách

Skořicové rolky převážně rostlinného původu, které si získaly srdce zákazníků už na čtyřech evropských trzích, míří do Česka. Značka Cinnamood z Kolína nad Rýnem, dbající na původ surovin a osobní vztah k zákazníkům, otevře své první dvě pobočky v Praze – v ulicích Jungmannova a Náměstí Jiřího z Poděbrad.

„Když jsme Cinnamood zakládali, chtěli jsme obyčejného skořicového šneka povýšit na něco víc. Tak vzniklo moderní designové pečivo, které v sobě kromě netradičních náplní spojuje lásku k řemeslu a malý zážitek – zásadní pro nás je, aby se lidé u rolky zastavili a užili si chvíli společně chvíli pohody,“ vysvětluje vznik značky její spoluzakladatel Luca Breuer, který přijel z Německa osobně podpořit slavnostní otevření pobočky v Jungmannově ulici. Ta se v sobotu 19. července otevře českým zákazníkům jako v pořadí již 43. pobočka Cinnamood v Evropě.

Ikonické rolky poprvé v Česku

Cinnamood letos otevře v Praze své první dvě pobočky – v ulici Jungmannova přivítá zákazníky v prodejně s výdejem s sebou, na Náměstí Jiřího z Poděbrad se zázemím k posezení. Ku slavnostnímu otevření nabídne prvním zákazníkům 100 rolek zdarma. Sortiment německé značky tvoří více než 15 chuťových variant, z nichž většina je čistě rostlinného původu – od pistácie a kokosu, přes Bueno po Chocolate Cherry nebo Matcha Roll.

„V přípravě našich rolek využíváme výhradně ingredience, které svým původem a složením stojí skutečně za to. Náplně vyrábíme z poctivých německých surovin, ovocnou šťávu dovážíme z Francie a necháváme si pražit vlastní kávu. V létě si u nás zákazníci dopřejí s kousky rolky i veganskou zmrzlinu,“ komentuje Anna Schlecht, spoluzakladatelka Cinnamood.

Do Česka koncept přivedla Rufina Tsybyktarova, která Cinnamood poprvé ochutnala v Berlíně a nadchla se pro jeho atmosféru a kvalitu. „Pocházím z Kazachstánu, kde je sdílení a pohostinnost každodenní součástí života. V Praze chci vytvořit místo, kde se lidé rádi zastaví a vychutnají naše produkty. A když odcházejíí, chceme, aby se k nám zase vrátili,“ dodává Rufina.

Budovat komunitu skrze jídlo

Značka se zrodila v Kolíně nad Rýnem v roce 2022 v reakci na poptávku po moderním pečivu s důrazem na kvalitu, netradiční příchutě a dostupnou formu. Za jejím zrodem stáli Anna Schlecht a Luca Breuer — dvojice, kterou spojila nejen láska k sobě, ale i k výjimečnému sladkému pečivu. Z malé lokální pekárny vybudovali značku, jejíž produkty dnes zákazníci koupí na čtyřech světových trzích - pátým je nyní Česko. Jen v domácím Kolíně nad Rýnem se denně prodá až 6 tisíc rolek.

V propagaci našich rolek sázíme především na komunitu, která se kolem značky vytvořila i díky Instagramu a spolupráci s food influencery. Věříme, že takový přístup překoná krátkodobý trend,“ dodávají zakladatelé.

V plánu jsou i další města

Cinnamood plánuje expanzi nejen v Praze, ale i do dalších částí Česka. V přípravě jsou nové pobočky v obchodních centrech a vlajková prodejna v ještě frekventovanější lokalitě v centru hlavního města. V plánu je také vstup do Brna a dalších velkých měst. Značka si klade ambiciózní cíl – do konce roku prodat až 800 tisíc rollek a vytvořit minimálně 30 nových pracovních míst.


O Cinnamood

Cinnamood je německá značka, která od roku 2022 přináší zákazníkům ikonické skořicové rolky. Společnost se zaměřuje především na využívání kvalitních surovin z Evropské unie, ruční výrobu, budování komunity a prezentaci výrazným vizuálem, na který mohou zákazníci narazit v dalších čtyřech evropských zemích. Dnes funguje ve 34 městech a dál expanduje díky franchisingu a zájmu investorů. Název značky vznikl spojením slov „cinnamon" (skořice) a „mood" (nálada). Značka usiluje o to, aby svým zákazníkům nedopřála jen samotný produkt, ale také náladu a moment spojený s kvalitním jídlem.

Nové vydání

FACEBOOK

INSTAGRAM

ČTĚTE DÁLE

Autentista Wine and Champagne Bar: Autentický zážitek v srdci Prahy

V historickém centru Prahy, na Řetězové ulici, se nachází Autentista Wine and Champagne Bar, který nabízí jedinečný zážitek pro milovníky vína. Tento bar se specializuje na autentická vína, která zahrnují jak lokální moravská a česká vína, tak i světové naturální vinařské špičky.

Restaurace Marina Ristorante: Na talíři Itálie a za oknem Hrad i Karlův most

Jen pár kroků od historického centra Prahy, na Alšově nábřeží u Mánesova mostu, se otevírá jeden z nejúchvatnějších pohledů na Pražský hrad a Karlův most. A co teprve, když z břehu vstoupíte na palubu lodi, která tady kotví! To se pak k okouzlující vyhlídce z hladiny Vltavy přidá ještě vytříbený gastronomický zážitek. Italská restaurace Marina Ristorante je vyhlášená skvělou kuchyní z čerstvých surovin, unikátní atmosférou a profesionálním servisem. Zkrátka ideální místo pro klidnou rodinnou večeři, romantické posezení i nezapomenutelnou oslavu.

Pivovar Radegast pokračuje v boji o vodu. Dobrovolníkům rozdá 2030 sudů na zadržení dešťovky

Pivovar Radegast pokračuje v plnění svého závazku, že do roku 2030 zadrží v krajině více vody, než kolik na výrobu piva spotřebuje. V letošním roce zahajuje ve spolupráci s iniciativou Ukliďme Česko výzvu k úklidu vodních toků a okolí, do které se mohou zapojit lidé z celé České republiky. Mezi nejaktivnější účastníky hodlá pivovar rozdat 2030 sudů na zadržení dešťové vody. To vše s cílem zadržovat vodu v krajině a bojovat se suchem.

KOGO Havelská

V srdci Starého Města se už 30 let píše příběh jedné z nejikoničtějších italských restaurací v Praze – Kogo Havelská.

Volba sládků se mění na Speciály z Prazdroje. Nabídku speciálních piv si sestaví sami hospodští

Plzeňský Prazdroj mění od května svůj program pivních speciálů. Projekt Volba sládků, který každý měsíc nabízel v limitované edici jedno speciální pivo ve vybraných hospodách a restauracích v Česku a na Slovensku, nahrazuje novým programem s názvem Speciály z Prazdroje. Ten nabídne hospodským možnost sestavit si vlastní kalendář pivních speciálů na míru. Vybírat budou moci během roku dohromady z deseti druhů piva ze stálé i sezónní nabídky.

Z pole les: NKT a Home for Trees mění krajinu i vztahy

Na kraji malých Mokrovrat leží pole. Dříve tu nic nežilo – půda byla třikrát zoraná, opuštěná, bez života. Ale letos na jaře se to změnilo. Do brázd mezi zbytky staré ornice se zasunula první sazenice. A hned za ní další. A pak další. Tři tisíce borovic, dubů a douglasek. Strom za stromem. Ruka v ruce – zaměstnanci a zákazníci společnosti NKT, společně s neziskovou organizací Home for Trees, opět zasadili nový kus budoucnosti.
Tato stránka používá soubory cookies a bez nich nemusí fungovat správně. Povolte prosím soubory cookies ve Vašem prohlížeči.