Oáza zeleně a klidu se nachází pod Branickým mostem v ulici Vltavanů v Praze 4 Braníku. Areál každoročně rozšiřujeme o další aktivity a tak dokážeme zabavit nejen nejmladší, ale celé rodiny i skupiny dospělých.
Ve čtvrtek 15. května 2025 se Holešovická tržnice opět naplní barvami, vůněmi a písněmi, které ztělesňují ukrajinské tradice. Čtvrtý ročník festivalu Vyshyvanka Day zve všechny, kdo chtějí nahlédnout do srdce ukrajinské kultury – skrze chutě domova, mistrovství řemesel, tradiční hudební vystoupení i krásu ručně vyšívaných krojů, které nesou příběhy předávané z generace na generaci. Den plný setkávání, sdílení a radosti začne v 11:00 a potrvá až do 22:00 hodin. Vstupné na akci je dobrovolné.
Holešovická tržnice je jako živý organismus, který dýchá s Prahou už více než století. Místo, kde se setkává syrová minulost s pulzující současností. Bývalá jatka, burza zvířat i zeleninový ráj – dnes scéna pro kulturu, jídlo a komunitu letos slaví 130 let od svého založení. Od 24. dubna do 14. května se zde odehraje série akcí, které svým osobitým způsobem propojí to nejzajímavější z minulosti a přítomnosti. Čekají vás zážitky, které vás překvapí, potěší a inspirují. Čas gastro performance BEEF, vůně starých receptů i futuristických chutí. Čas otevřené pop up kavárny s čítárnou a autentickým menu. Čas koncertů, které rozehrají Halu 17, i výstavy, která vás vezme na cestu časem až na samotný vrchol vodárenské věže.
S divadelní sezónou 2024/2025 se začneme loučit 2. 5. 2025 poslední premiérou před divadelními prázdninami. Uvedeme jevištní úpravu slavné filmové komedie Petra Schulhoffa „Zítra to roztočíme, drahoušku“, přičemž režie se zhostil režisér, tanečník a choreograf Gustav Skála, který se na kladenské jeviště vrací po práci na inscenaci Charleyova teta v roce 2007.
Chytré telefony zásadně proměnily způsob, jakým lidé využívají služby v různých oblastech. Od komunikace, přes nákupy až po přístup ke zdravotní péči, tato zařízení ovlivňují náš každodenní život. Změny jsou patrné v tom, jakým způsobem spotřebitelé získávají informace, komunikují se značkami a jakým stylem probíhá rozhodování o nákupu. Technologie se rychle vyvíjí, a spolu s ní i chování uživatelů a očekávání na straně poskytovatelů služeb.